blog blog .

blog

بالابر نفر

بالابر نفربر
بالابر نفربر که برای جابه جایی افراد به کار می رود، باید از امنیت بالایی برخوردار باشد. به همین علت معمولا به صورت نیم کابین یا تمام کابین ساخته می شود. بالابرهای نفربر با نام های آسانسور نفربر خانگی یا هیدرولیکی یا بالابر نفر هم شناخته می شوند.


کاربرد بالابر نفربر

از انواع بالابرهای نفربر جهت کار در ارتفاعات مختلف استفاده می کنند. با کمک بالابر نفربر می توان امور مربوط به خدمات عمومی، شستشو، تعمیرات، نگهداری، رنگ آمیزی، آذین بندی و ... را انجام داد. انواع مختلف بالابر نفربر جهت استفاده شهری، برون شهری و خدماتی مناسب هستند. همچنین برای استفاده های حرفه ای و یدک کشیدن در مسافت های طولانی، در انبارها و فروشگاه ها به کار می روند.

کاربرد بالابر نفربر


امکانات بالابرهای نفربر

از امکانات این بالابرها می توان به سیستم خنک کننده، شیر پارگی، گرمکن روغن، شیر فشار، دکمه هشدار و سوئیچ توقف اضطراری درون کابین، ترموستات حرارتی موتور، سیستم ترمز ایمنی، درب طبقه، درب کابین، سیستم پشتیبان پایین آورنده اضطراری، کلید حد، تراز خودکار دو سویه کف، سیستم قطع برق برای نجات اضطراری، شیر پایین آورنده اضطراری دستی، پاراشوت و شیر سرعت غیر مجاز اشاره کرد.

امکانات بالابر نفربر


انواع بالابر نفربر

بالابر نفربر انواع مختلفی دارد که از آن جمله می توان بالابر نفربر هیدرولیکی، آپارتمانی، برقی، ساختمانی، خانگی و نرده ای را نام برد.


- بالابر نفربر خانگی :
یک نوع بالابر پر طرفدار و کاربردی می باشد و از آن برای جابه جایی سالمندان و افراد ناتوان در منزل استفاده می کنند. این بالابر به شکل تمام کابین یا نیم کابین ساخته می شود و ابعادی بین 80*80 تا 120*120 دارد.

بالابر نفربر خانگی


- بالابر نفربر آپارتمانی :
در آپارتمان ها و ساختمان های چند طبقه که فاقد آسانسور هستند به کار می رود. عملکرد آن مشابه آسانسور است.

بالابر آپارتمانی


- بالابر نفربر نرده ای :
با نام بالابر پله هم شناخته می شود و برای جابه جایی سالمندان و افراد معلول در پله ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ساختار آن صندلی وجود دارد تا فرد بتواند بر روی آن بنشیند.

بالابر نفربر پله


- بالابر نفربر ساختمانی :
در این بالابر شیر پایین آورنده اضطراری دستی و سیستم قطع برق برای نجات اضطراری وجود دارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۹:۰۱ توسط:blog موضوع: نظرات (0)