blog blog .

blog

هشدار! اين خوراكي ها براي كبد ضرر دارد !

كبد بزرگترين غده در بدن است كه كار پالايش بدن را بر عهده دارد داشتن يك كبد سالم براي فعاليت هاي بدن بسيار ضروري است كبد مواد زائد را از بدن دفع مي كند و بدن را پاكسازي مي كند در اين مطلب از پرشين وي ليست خوراكي هاي مضر براي كبد و همچنين ليست خوراكي هاي دوستدار كبد را براي شما عزيزان آماده كرده ايم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۰:۰۸ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

بالابر نفر

بالابر نفربر ، ماشيني است كه براي حمل نفر يا بار و كار در ارتفاع مورد استفاده قرار مي گيرد. مكانيزم عملكرد بالابرهاي نفربر با جرثقيل ها، ليفتراك ها و بالا كشنده ها متفاوت مي باشد. نيروي بالابري در اين دستگاه ها با توجه به نوع كاربرد و نياز مشتري طراحي مي گردد. نوع مكانيزم اين دستگاه ها به عوامل مختلفي مانند ظرفيت، ايمني، محيط كاري، نوع كاربرد و قيمت تمام شده دستگاه بستگي دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۹:۰۱ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

رصد جهت گيري تغذيه اي جامعه؛ چالش ها و رهيافت ها

مطالعات بنيادين درباره فرهنگ تغذيه و آگاهي از الگوهاي تغذيه‌اي مبتني بر سلامتي در جامعه ما، همپاي ساير تحولات پيش نمي‌رود و اين مساله ممكن است در دهه‌هاي آينده به بحران‌هايي در زمينه اپيدمي‌هاي چالش برانگيز منجر شود كه اپيدمي پوكي استخوان كه كشورهاي توسعه يافته به شدت درحال برنامه ريزي براي مهار آن هستند، يكي از همين موارد است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۷:۴۸ توسط:blog موضوع: نظرات (0)